Fri frakt på allt   |   90 dagars öppet köp - även slipade glas!

Kan jag ångra mitt köp?

Ja, du har full ångerrätt inom 90 dagar från den dagen du tagit emot varan eller hämtat den på Posten eller på Postens serviceställe (kampanjer och tävlingar kan ha separata villkor). Varan ska returneras i originalförpackning och med alla eventuella tillverkaretiketter och äkthetsintyg på plats, dvs. i väsentligt oförändrat skick. Produkten måste vara i skick att kunna säljas på nytt. Vid vanlig retur står du själv för frakt tillbaka till oss. Du svarar även för eventuell transportskada eller förlust, varför vi rekommenderar att du väljer spårbar leverans. Kontakta alltid vår kundtjänst på telefon 010 - 101 31 11 eller via e-postadress support@loveyewear.se innan du returnerar din vara. Vid godkänd reklamation pga. tillverkningsfel eller dylikt ersätter Loveyewear kunden för eventuell returfrakt. Vid eventuell tvist följs Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer.

Du har dessutom alltid två års produktgaranti mot tillverknings- eller materialfel när du handlar hos Loveyewear. Välkommen att kontakta våra glasögonexperter på kundservice så hjälper vi dig med utbyte eller reparation av eventuellt felaktiga delar.

Om du inte är nöjd med din beställning kan du skicka tillbaka din produkt till oss i byte mot en annan produkt eller mot återbetalning. Du måste skicka tillbaka din produkt inom 90 dagar från det att du mottagit din beställning. Viktig information i samband med retur:

1. Returnera dina produkter till vår returadress: Loveyewear AB, Box 49077 100 28 Stockholm. Kontakta gärna vår kundservice vid frågor.

2. Produkten måste returneras oanvänd, i originalförpackning och med alla eventuella tillverkaretiketter och äkthetsintyg på plats. Produkten måste vara i skick att kunna säljas på nytt.

3. Alla returer inspekteras vid ankomst och återbetalningar utbetalas endast förutsatt att varorna är i originalskick.

4. Vänligen se till att paketera produkten väl, vi tar ej ansvar för produkter som skadats under leverans. Se till att du får ett intyg på att paketet är skickat och att paketet skickas signerat. Du svarar själv för eventuell transportskada eller förlust. Vi rekommenderar därför att du väljer spårbar leverans.

5. Notera att eventuell fraktkostnad för din ursprungliga beställning inte är återbetalningsbar.

6. Frakten av utbytta produkter bekostas av dig som kund.

Formulär för retur vid ångerrätt skickas med alla försändelser och finns även här.

«« Tillbaka till "Frågor och svar"

Ring oss:
010 - 101 31 11
Funderingar?
Vanliga frågor
Alltid fri frakt och
90 dagars öppet köp!